loading...
وبلاگ حقوقی مهدی مانیانی
آخرین ارسال های انجمن
مهدی مانیانی بازدید : 148 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (7)

این خواننده که بیش از یک سال با سرطان معده دست و پنجه نرم می کرد، دقایقی پیش در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان تهران پس از قطع کامل علائم حیاتی دار فانی را وداع گفت.

دکتر «حسن توکلی» پزشک معالج این خواننده در این باره گفت: «مرتضی مبارزه سختی را با بیماری اش داشت و در حالی که از زمان تشخیص بیماری ما فقط سه ماه پیش بینی ادامه حیات را برای وی کرده بودیم، مرتضی چیزی حدود ۱۱ ماه جنگید و تا لحظه آخر هم کوتاه نیامد.»

وی افزود: «تیم پزشکی این هنرمند نهایت تلاش خود را در مراحل مختلف درمانی این هنرمند انجام داد و در مقاطع مختلف با پرتو درمانی و شیمی درمانی سعی در مهار سرطان داشت ولی متاسفانه اوضاع جوری مساعد نشد و سرطان به تمام بدن پاشایی سرایت کرده بود.»

توکلی همچنین از انگیزه بالای پاشایی در مقابله با سرطان سخن گفت و توضیح داد: «مرتضی حتی در اتاق ICU هم از مبارزه دست بر نداشت و فقط درباره آینده کاری اش حرف می زد و می گفت بالاخره شکست اش می دهم و باز هم روی سن بر می گردم. به همه جامعه هنری کشور و دوستداران این خواننده تسلیت عرض می کنم.»

در این بین پدر مرتضی پاشایی نیز گفت: «۱۵ آبان ماه سال گذشته بود که متوجه شدیم و سریعاً اقدام کردیم و ۲۱آبان ماه هم در بیمارستان «نیکان» مرتضی تحت عمل جراحی قرار گرفت. متاسفانه کمی دیر متوجه شدیم ولی لحظه ای درنگ نکردیم و خود مرتضی هم با نهایت قدرت سعی کرد بتواند بیماری اش را شکست دهد.»

وی در حالی که اوضاع نامساعدی داشت ادامه داد: «هر وقت قطعه «عصر پاییزی» مرتضی را می شنوم، یاد خاطراتی می افتم که نمی شود گفت خاطرات خوب یا بد. این قطعه را که می شنوم، به فکر فرو می روم.»

وی درباره سفری که به خواسته مرتضی پاشایی در محرم امسال برای پدر و مادرش به کربلا صورت گرفت نیز گفت: «هفته پیش در کربلا، من دست بر قضا یک دقیقه مانده به اذان مغرب رفتم سرداب حضرت ابوالفضل العباس، در باز شد و آنجا دیدم یک آقای روحانی منتظر کسی است که اذان را بگوید. بلندگو را برای من آوردند، تکبیر و اذان را گفتم و در پایان گفتم پنج مرتبه آیه «امن یجیب» را بخوانید و برای «مرتضی پاشایی» که دوستش دارید دعا کنید و در سرداب حضرت ابوالفضل العباس همه دعا برای سلامتی مرتضی کردند وقتی شروع به خواند نماز فرادا یم کردم یکسری از ایرانی ها دورم جمع شدند و پرسیدند که مرتضی را از کجا می شناسم. من هم گفتم که پدرش هستم، برایش دعا کنید که به حق حضرت ابوالفضل انشاالله شفای عاجل بگیرد.»

در این بین مادر پاشایی نیز ضمن گلایه از برخی چهره ها از انتشار عکسی که در روزهای گذشته روی صفحه شخصی یکی از خواننده ها منتشر شد گفت: «برای برخی از این دوستان واقعا متاسفم که فقط برای خودنمایی آن عکس را منتشر کردند. هرگز نمی توانم ببخشم کسی را که در این شرایط عکس پسرم را در آن حالت بد و روی تخت آی سی یو منتشر کرده است.»

در روزهایی که این هنرمند در بستر بیماری بود چهره های زیادی در تکاپو بودند که بتوانند شرایط را در بهترین حالت ممکن برای این هنرمند و خانواده اش مهیا سازند و قطعاً باید از زحمات آن ها به شکلی ویژه تقدیر نمود. افرادی چون مهدی کُرد، پیمان عیسی زاده، انوشیروان تربتی، عباس کُرد، محمد علیزاده، روزبه نعمت اللهی، شهرام شکوهی، یاحا کاشانی، میلاد ترابی، محمد حسین توتونچیان، محمود گل محمدی، امید جهان، پرسنل بیمارستان بهمن، دکتر حسن توکلی و... .

نکته ی مهمی که خانواده و نزدیکان پاشایی به آن تأکید داشتند این بود که هواداران این هنرمند فقید و سایر مخاطبین، از حضور جلوی درب بیمارستان بهمن اکیداً خودداری کنند.

مراسم تشییع پیکر این موزیسین محبوب، صبح روز یکشنبه 25 آبان 1393 از مقابل تالار وحدت تهران انجام خواهد شد.

مجله اینترنتی زیگیل ضمن تسلیت به خانواده پاشایی و دوستداران این خواننده و البته جامعه موسیقی کشور، ازدرگاه خداوند منان برای این هنرمند که خاطرات زیبایی را در ذهن خیلی ها با صدایش به ارمغان آورد، آرزوی آرامش و آمرزش دارد.

گردآوری : گروه فرهنگی مجله اینترنتی زیگیل

maniani بازدید : 663 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

زنان مصنـوعی چیـنی پشـت مـرزهای ایـران !

           مدتی پیش بود که چین شلوارهای جین که پشت آن ها به نام جلاله الله منقش بود را روانه کشورهای مسلمان به ویژه بازار های تهران و سایر شهرستان های ایران کرده بود، کمی بعد از آن لاک مختص وضو برای زنان مسمان را وارد بازار کرد.

مدتی بعد نیز قرآن های دیجیتال چینی وارد بازار شد که در برخی از آیات و سوره های قران تعمدا تحریفاتی صورت داده بودند. به عنوان مثال می توان به تحریف تعمدی که در سوره یس صورت گرفت بود اشاره داشت. که به سرعت توسط دولت از ورود و توزیع آن جلوگیری به عمل آورد.

اما باز هم چینی ها بیکار ننشستند و این بار انسان های مصنوعیِ پیشرفته تری نسبت به عروسک های انسان نمایی که در سال های گذشته وارد بازار کشورهای اسلامی کرده بودند را به صورت گسترده توزیع می کنند.

یک سایت چینی در مصاحبه ای با صاحب شرکت تولید کننده این عروسک های انسان نما گفت: هدف ما سازندگان انسان مصنوعی کمک به جامعه بشری است! بخصوص جوانان بعضی کشورها که در محدودیت به سر می برند

morshedi بازدید : 458 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

                                                                    رکوردار پرونده‌های قتل؛

 راز جنجالی‌ترین جنایت تهران
 
رکورددار رسیدگی به پرونده های قتل در ایران است و بررسی بیش از چهار هزار پرونده قتل و صدور سه هزار حکم قصاص او را مرد اول پرونده های قتل در ایران کرده است. او قاضی صادر کننده حکم مهمترین پرونده های یک دهه اخیر مانند قتل سریالی زنان در کرج، جنایت سعادت آباد و پل مدیریت و جنجالی ترین جنایت خانوادگی بوده است.
 
به گزارش خبرنگار مهر، نورالله عزیز محمدی سال 1327 در تهران متولد شد و از سال 1350 زمانی که 23 سال داشت وارد دستگاه قضایی کشور شد. سال 46 وارد دانشگاه شد و لیسانس حقوق قضائی گرفت. وی زمانی که 26 ساله بود ازدواج کرد که حاصل ازدواجش چهار فرزند است. نور الله عزیز محمدی از قضات با تجربه در حوزه جرایم جنایی به خصوص پرونده های قتل است. 41 سال سابقه قضایی دارد که بیشتر آن را مشغول رسیدگی به پرونده های قتل بوده است. در طی این مدت درباره پرونده های مهمی حکم صادر کرده که آخرین پرونده ، جنایت خیابان گاندی است. او قبل از هر جسله دادگاه پرونده را به طور کامل مطالعه کرده و به راحتی تناقضات متهمان را در جلسه دادگاه مشخص می کند. با 41 سال سابقه قضایی هنوز هنگام بررسی برخی پرونده ها متاثر می شود.

او قاضی جنجالی ترین پرونده های جنایی دهه گذشته در ایران است که حرف های بسیاری درباره آن پرونده ها دارد. درهمان سال های اول قضاوتش به پرونده قتل زن جوانی در شب اول عروسی اش رسیدگی کرد که با گذشت سال های زیاد هنوز خاطره آن جنایت را از یاد نبرده است.
 
                                      
                                 گفتگوی جالب خبرگزاری مهر با جنایی ترین قاضی ایران در ادامه مطلب...

                                              

shahrum بازدید : 538 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

مفهوم ازدواج اینترنتی (E-پیش ازMarriage) مفهوم جدیدی است که از دهه نود، وارد ادبیات عام آی تی شد و در حقیقت به ازدواجی اشاره می کند که طرفین ... 
با استفاده از قابلیت های موجود در رسانه مالتی مدیای وب، همدیگر را شناخته و پس از تبادل اطلاعات متنی، صوتی و تصویری با یکدیگر، زمینه برای برقراری یک آشنایی در محیطی غیرمجازی فراهم می شود و در نهایت امر، رضایت طرفین است که اساس ازدواج را شکل می دهد...

maniani بازدید : 560 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (0)

نمادهای شیطان پرستی

شیطان پرستی جدید به خدایی اعتقاد ندارد و شیطان را تنها نوعی کهن نماد ( archetype ) می داند و انسانها را تنها در برابر خود مسئول میداند و این نوع شیطان پرستی اعتقاد دارد که انسان به تنهایی می تواند راه درست و غلط را تشخیص دهد به همین دلیل هم این اعتقاد بیشتر به عنوان یک اعتقاد فلسفی شناخته می شود.

شیطان در این اعتقاد نماد نیروی تاریکی طبیعت ، طبیعت شهوانی ، مرگ ، بهترین نشانه قدرت و ضدمذهب بودن است.

ادامه دارد....

 


مهدی مانیانی بازدید : 274 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (1)

 یكی از آسیب های جدی كه امروزه برای جوانان عزیز به خصوص در وضعیت فعلی
جامعه و دشوار بودن امر ازدواج به وجود آمده است ، عادت به خودارضایی است .

«خودارضایى» یكى از راه‏هاى انحرافى در ارضاى میل جنسى است كه نسل جوان
را در معرض آسیب‏هاى جدى قرار مى‏دهد . در ادامه مطلب مطالب مفید و کاربردی برای علاقمندانی که در این زمینه تحقیق می نمایند توضیح داده شده است .

ضمن اینکه کتاب ارزشمند زیر را یک دوست عزیز به ما معرفی نموده و ما هم برای بقیه دوستان در زیر قرار دادیم . امید است با آگاهی روز افزون جوانان عزیز  این آسیب و انحراف به طور کلی ریشه کن شود ... 

 

  نام کتاب : مشکلات جنسی جوانان
 
اثری از : آیت الله مکارم شیرازی

  منبع : trk1.mihanblog.com و makaremshirazi.org
  فرمت : Html

  در مورد کتاب :
 
کتاب حاضر ، که بصورت صفحات اینترنتی جمع آوری شده است در موضوع خود ارضایی و روابط جنسی جوانان توسط شخص آیت الله مکارم شیرازی نوشته شده است که شاید اولین کتابی باشد که یک مرجع تقلید در این خصوص (خودارضایی) نوشته باشند.

                                                       دانلود

                                                           

morshedi بازدید : 528 یکشنبه 07 خرداد 1391 نظرات (0)

چرا كشورهاي غربي عربستان را بخاطر وضعيت آزادي و حقوق بشر بطورجدي تحت فشار قرار نداده اند؟

آيا اگر ما هم براي آنها خطري نداشتيم و ايدئولوژي ما براي آنها در آينده تهديدي نبود با ما اين رفتار را مي كردند؟

دانستنیهایی جالب درباره عربستان

ورود غیر مسلمان بنا به حرمت اماکن اسلامی، به مناطق حجاز(شهرهای مکه ومدینه) ممنوع است.معمار بهترین هتل مکه (هتل هیلتون) که غیر مسلمان است. مجبور شدازطریق دوربین وبرروی یکی از تپه‌های اطراف شهر پروژه ساخت هتل را نظارت وپیگیری کند.

سالن سینما در عربستان وجود ندارد.

عکسبرداری در بیشتر اماکن عمومی ممنوع است

رانندگی زنان در عربستان سعودی ممنوع است

کاریکاتور

karimi بازدید : 459 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

 

 

 ‹‹ خرمشهر را خدا آزاد کرد ››‌ امام خميني (ره)روز سوم خرداد 1361 يکي از بارزترين جلوه‌هاي نصرالهي و يکي از مهمترين و زيباترين روزهاي انقلاب اسلامی ایران می باشد

 

.

درباره ما
******************* مدیریت سایت با همکاری تعدادی از دانشجویان و اساتید محترم تلاش می کند مطالب مفید و نیازمندی های دانشجویان و علاقمندان به رشته حقوق را با کمک شما عزیزان گردآوری و ارائه نماید ، امید است شما دوست عزیز نیز در این راه خیر قدمی برداشته و ما را یاری نمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 971
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 835
  • بازدید ماه : 1,696
  • بازدید سال : 8,635
  • بازدید کلی : 174,713
  • کدهای اختصاصی