loading...
وبلاگ حقوقی مهدی مانیانی
آخرین ارسال های انجمن
shahrum بازدید : 605 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور از تغییر در برنامه امتحانات  نیمسال اول ۹۲-۹۱ خبر داد.
 علیرضا دل افکار سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در یک نامه تغییر برنامه امتحانی درس آشنایی با دفاع مقدس برای کلیه رشته ها و کلیه گرایش های علوم انسانی در نیمسال اول ۹۲-۹۱ را ابلاغ کرد.
براساس این نامه تاریخ امتحان درس آشنایی با دفاع مقدس برای رشته های علوم انسانی از ۱۶ دی ۹۱ ساعت ۸.۳۰ به روز جمعه ۲۹ دی ۹۱ ساعت ۱۱ تغییر پیدا کرده است.علت این تغییر تعداد زیاد دانشجویان و مشکلاتی که استانها در برگزاری این درس دارند عنوان شده است!.لازم به ذکر است تاریخ امتحان درس آشنایی با دفاع مقدس برای رشته های علوم پایه تغییری نکرده است و در همان تاریخ ۱۶ دی ۹۱ در ساعت ۱۱ برگزار خواهد شد.

 


برنامه امتحانات ترم دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور با کیفیت بسیار بالا و در حجم بسیار پایین
جهت سهولت در دانلود تهیه شده است


 

دانلود برنامه امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی 92-91 دانشگاه پیام نور

نام گروه

لینک دانلود
برنامه امتحانات
دانشگاه پیام نور

حجم فایل

رشته های گروه فناوری اطلاعات

دانلود pdf

197kb

کلیه رشته های گروه مهندسی

دانلود pdf

645kb

کلیه رشته های گروه علوم پایه

دانلود pdf

567kb

کلیه رشته های گروه علوم انسانی

دانلود pdf

1150kb

کلیه رشته های گروه کشاورزی

دانلود pdf

287kb

کلیه رشته های گروه هنر

دانلود pdf

500kb

کارشناسی ارشد

به زودی

-

 

به اطلاع کلیه دانشجویان پیام نور میرساند
ملاک برنامه امتحانات گزارش ۴۲۸ ( کارت ورود به جلسه امتحانات پیام نور )
در سیستم گلستان می باشد که معمولا ۱۰ روز قبل از شروع امتحانات در سیستم گلستان فعال می شود


این برنامه به دلیل در خواست های مکرر دانشجویان قرار داده شده است

 

shahrum بازدید : 432 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)
گروه جامعه: بر اساس آخرین آمارهای جهانی بیش از ۱۰ میلیون نفر در ۲۱۸ کشور جهان زندانی هستند که بیشترین آنها را زندانیان مواد مخدر، سرقت و قتل تشکیل می‌دهند.
 
 
در کشور دانمارک فقط 8 فرد زندانی وجود دارد!
در میان ۲۱۸ کشور جهان شاید کمترین آمار زندانی برای کشورهایی باشد که وسعت جمعیت و مساحت این کشورها از یک شهرستان هم کمتر باشد ولی همیشه اینگونه نیست. هم اکنون بر اساس آمارهای این سایت جهانی کشور دانمارک با ۸ زندانی رکورددار کمترین زندانیان جهان است و بعد از آن هم کشور لیخ تن اشتاین ۱۸ زندانی دارد.

آمار کلی و جزئی زندانیان در تمام کشورهای جهان در مدیریت آموزش و پژوهش سازمانهای بین المللی و سازمانهای مردم نهاد نقش به سزایی ایفا می کند به طوریکه می توان بررسی وقوع جرم، پیشگیری از وقوع جرم، رفتار صحیح با زندانیان، حقوق زندانی و اصلاح قوانین کیفری و جزایی در کشورهای جهان را به عنوان مهمترین مولفه های پژوهشی دانست. مرکز مطالعات بین المللی زندانهای جهان سالهاست که با جمع آوری آخرین آمار زندانیان جهان از ۲۱۸ کشور توانسته است بستر مناسبی برای تحقیقات و پژوهشهای کارشناسان، جرم شناسان و جامعه شناسان فراهم کند البته این آمار نمی تواند به طور صد در صد صحیح باشد زیرا در برخی از کشورها همچون آمریکا و رژیم اشغالگر قدس زندانهای مخفی مانند ابوغریب و گوانتانامو وجود دارد که آمار زندانیان به طور رسمی اعلام نمی‌شود. از سوی دیگر افزایش زندانیان ایران در حالی است که قوه قضائیه و نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان کالا و مواد مخدر در یکسال اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته اند ولی به گفته مسئولان سازمان زندانها بیشتر زندانیان را قاچاقچیان مواد مخدر تشکیل می دهند.
shahrum بازدید : 296 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (2)

حذف و اضافه ترم اول دانشگاه پیام نور از امروز به مدت چهار روز دیگر

تمدید شده است و دانشجویان می توانند تا هفتم آبان ماه نسبت به

حذف و اضافه دروس خود اقدام کنند

حذف و اضافه را می توانید با مراجعه به سیستم گلستان به آدرس

reg.pnu.ac.ir و از مسیر : ثبت نام -> عملیات ثبت نام -> ثبت نام اصلی

انجام دهید. 

در حذف و اضافه محدودیتی برای حذف و یا اضافه کردن واحد ها وجود ندارد و شهریه دروس حذف شده بازگردانده میشود.
کارت ورود به جلسه امتحانات از ۵ دیماه منتشر
خواهد شد و امتحانات این ترم از ۱۶ دی ماه آغاز و تا ۹ بهمن ادامه خواهد داشت

shahrum بازدید : 545 شنبه 22 مهر 1391 نظرات (0)

زمان حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور از ۲۲مهر ۹۱ آغاز و تا ۲۸ مهر ۹۱ ادامه خواهد داشت.برای مشاهده برنامه امتحانی نیمسال ترم اول ۹۲-۹۱ دانشگاه پیام نور ،در فرم ثبت نام ، اشاره گر ماوس را بر روی نام درس قراردهيد تا تاريخ امتحان آن درس مشاهده شود. دانشجویان می توانند با مراجعه به سیستم گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir و از مسیر : ثبت نام -> عملیات ثبت نام -> ثبت نام اصلی نسبت به حذف و اضافه ترم اول خود اقدام کنند. 

آخرین لیست منابع پیام نور و برنامه ترمی کلیه رشته ها کلیه مقاطع کلیک کنید ۲۰ مهر به روز شد
 آموزش تصویری انتخاب واحد در سیستم گلستان دانشگاه پیام نور کلیک کنید
 نکات مهم در حذف و اضافه دانشگاه پیام نورکلیک کنید 
 اخرین لیست دروس عمومی پیام نور کلیک کنید

 

منبع : اخبار پیام نور

shahrum بازدید : 540 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

مفهوم ازدواج اینترنتی (E-پیش ازMarriage) مفهوم جدیدی است که از دهه نود، وارد ادبیات عام آی تی شد و در حقیقت به ازدواجی اشاره می کند که طرفین ... 
با استفاده از قابلیت های موجود در رسانه مالتی مدیای وب، همدیگر را شناخته و پس از تبادل اطلاعات متنی، صوتی و تصویری با یکدیگر، زمینه برای برقراری یک آشنایی در محیطی غیرمجازی فراهم می شود و در نهایت امر، رضایت طرفین است که اساس ازدواج را شکل می دهد...

shahrum بازدید : 445 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (2)

سخنگوي قوه قضاييه با اعلام اين که بر اساس حکم دادگاه فساد بزرگ بانکي 4نفر از متهمين اصلي اين پرونده به اعدام و 2نفر به حبس ابد محکوم شده اند ، افزود : حکم هر 39نفر متهم اين پرونده صادر شده و در مرحله تايپ حکم به سر مي برد.به گزارش خراسان حجت الاسلام غلامحسين محسني اژه اي سخنگوي قوه قضاييه که در سي و سومين نشست خبري خود سخن مي گفت از ابلاغ حکم متهمان دادگاه فساد بانکي به متهمان و وکلاي آنها در چند روز آينده خبر داد و افزود : حکم قاضي سراج که بالغ بر چندصد صفحه دست نويس بوده در مرحله تايپ است و برابر اين حکم 4نفر به اعدام، دو نفر به حبس ابد و مابقي به حبس هاي طولاني مدت همچون 25سال، 20سال، 10 سال و کمتر محکوم شده اند.سخنگوي قوه قضاييه همچنين مجازات اين متهمان را مطابق قوانين قضايي کشور از جمله قانون اختلال گران در نظام اقتصادي و پولشويي دانست و افزود : رد اصل مال ، جريمه نقدي معادل همان مبلغ اختلال، جريمه يک چهارم مبلغ پولشويي شده از جمله مجازاتهاي ديگر اين افراد است .وي با اشاره به حضور افرادي از کارمندان دولت، مديرکل و يا معاون وزير در اين پرونده ، گفت : براي اين افراد نيز مجازات هايي شامل انفصال از خدمات دولتي، رد مال ، جريمه، شلاق و ... در نظر گرفته شده است.محسني اژه اي تصريح کرد: اين احکام غير قطعي و قابل تجديد نظر است که در اين پرونده دادگاه تجديدنظر ديوان عالي کشور خواهد بود.دادستان کل کشور به اعلام حکم لغو انتصاب سعيد مرتضوي به رياست سازمان تامين اجتماعي از سوي ديوان عدالت اداري نيز اشاره کرد و ضمن تاييد اين خبر گفت : بعد از اعلام شکايت چند نفر از نمايندگان مجلس نسبت به انتصاب مرتضوي ، هيات عمومي ديوان عدالت اداري روز دوشنبه جلسه ترتيب داد و پس از توضيحات مقدماتي ضمن تاييد صلاحيت ديوان براي رسيدگي به اين شکايت ، شکايت نمايندگان را وارد تشخيص داده و حکم به لغو انتصاب او داد.سخنگوي قوه قضاييه در پاسخ به سوال خبرنگاري که از وي درباره سرنوشت احمد شريعت وبلاگ‌ نويس حامي دولت که به تازگي دستگير شده است پرسيد، وي ضمن گلايه از خبرنگاران در باره اسم نبردن از افراد گفت : ايشان به واسطه مطالبي که در وبلاگش منتشر کرده بود تحت تعقيب قرار گرفته و اکنون هم با قرار زنداني شده است اما از توضيح بيشتر پرونده معذور هستم

shahrum بازدید : 3048 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

بزهكاري پديده اجتماعي جهاني است كه معمولاً براي جرايم نوجوانان زير 18 سال به كار برده مي شود. گرچه، جوامع گوناگون برحسب وضعيت اقتصادي و اجتماعي خود با انواع متفاوتي از آن روبه رو هستند. در همه جوامع انساني اصطلاح بزهكار در مورد افرادي به كار برده مي شود كه اعمال خلاف قانون يا موازين مذهبي آن جامعه انجام مي دهند. با توجه به اين كه احكام در جامعه هاي گوناگون متفاوت است، فرد متخلف در يك جامعه، ممكن است در جامعه ديگر از تخلف مبري باشد.

هر روز در كنار ما جرايم متعددي به وقوع مي پيوندد و با تورق روزنامه ها، در صفحه حوادث با انواع بزهكاري آشنا مي شويم: چاقوكشي، ضرب و جرح، دزدي، تجاوز و وقتي از خيابان عبور مي كنيم سازمان هايي نظير كانون اصلاح و تربيت، نيروي انتظامي، و دادگاه هايي را مي بينيم كه براي مجازات اين گونه افراد به وجود آمده اند. ولي تا حالا فكر كرده ايم چه عواملي در به وجود آوردن فرد بزهكار مؤثر است؟ پيچيدگي عوامل مؤثر در پديده بزهكاري سبب شده است كه هر گروه از محققان آن را از ديدگاهي خاص بررسي كنند. روان شناسان و روان پزشكان از ديدگاه روان شناختي، حقوق دانان از ديدگاه جرم شناسي و مسايل كيفري، پزشكان و زيست شناسان از نظر عوامل مؤثر زيستي و بالاخره جامعه شناسان از ديد آسيب شناسي اجتماعي.

shahrum بازدید : 472 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (3)

تابعيت، تعلق حقوقی و معنوی شخص به يك دولت است. شخصی كه تبعه‌ی يك كشور باشد ، از حقوق و تكاليفی برخوردار می‌شود. در تابعيت ، رابطه‌ی فرد با دولت ، رابطه‌ای حقوقی ، معنوی و دارای ماهيت سياسی است . وجود علقه‌ی تابعيت ميان فرد و دولت سبب می‌شود كه فرد در همه‌ی كشورهای بيگانه از حمايت سياسی دولت متبوع خود بهره‌مند شود. 

مطابق قوانين موجود ، اشخاص زير تبعه‌ی ايران محسوب می‌شوند.

كليه‌ی ساكنين ايران به استثنای اشخاصی كه تبعيت خارجی آنها مسلم باشد؛ تبعيت خارجی كسانی مسلم است كه مدارك تابعيت آنها مورد اعتراض دولت ايران نباشد ...

ادامه دارد

درباره ما
******************* مدیریت سایت با همکاری تعدادی از دانشجویان و اساتید محترم تلاش می کند مطالب مفید و نیازمندی های دانشجویان و علاقمندان به رشته حقوق را با کمک شما عزیزان گردآوری و ارائه نماید ، امید است شما دوست عزیز نیز در این راه خیر قدمی برداشته و ما را یاری نمایید .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 971
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 10,810
  • بازدید کلی : 176,888
  • کدهای اختصاصی